باسلام
برادری دارم 25 ساله زمان تولد امام رضا (ع)عقد کرده و بعد از 12 روز از عقدشان از طرف همسرش تقاضای طلاق کرده و در ضمن خواهان هم خودش است وبعد از چندین بار مراجعه به شورای حل اختلاف ودرجواب شورا که با بزرگترها به صحبت بنشینید تا بین خود حل کنید و ما هم این کار را هم کردیم ودختر می گویید من خانه جدا می خواهم تا بر گردم و به دلیل قسط زیادی که برادرم داررد نمیتواند خانه جدا بگیرد ودر ضمن زمان خاستگاری گفته بود ومادر همسرش در جواب گفت که اگر خانه جدا نگیری طلاق دخترم را میگیرم ومهریه او را هم می گیرم و به افسر هم شوهرش میدهم واین که معلوم است با نقشه از قبل طراهی شده وارد زندگی برادرم شده دندان برای مهریه تیز کرده و در ضمن مهریه او هم 700 سکه میباشد وحالا مخواهم مرا راهنمایی کنید که میتواند مهریه ببرد وبرادرم هم سماجت به زندگی با خانم هم هست و حالا نامه تعیین تکلیف داده واگر شماره تماس اگر دارید به من بدهید ممنون میشوم و مرا راهنمایی کنید.