مشکل اصلی من مادر زنمه
مادر زن
راستش اصلا این جمله رو که نمیشه مادر زنت عوض کنی درک کنم
مادر زن من کلا ادم راحتیه جلوی همه راحته حتی جلوی خواهر زاده های شوهرش یعنی پسر عمه های خانومم که از من هم بزرگترن حالا این زن با این فریبکاریش چی رو میخواهد ثابت کنه نمیدونم
به نظر من رمز شکست تمامی دخترها با وجود پیامهایی که برای من گذاشتن دلیل آوردن برای کارهای خانوادشون کاری عادی و دلیلی موجه میدونن اما به نظر من چه دختر باشه چه پسر دلیلی نداره از کار بد دیگران دفاع کنیم.
تمام حرفهای دیگران درست
اما عزیز من اگر که مادر زن من راحت نیست پس چرا فقط در مقابل من راحت نیست راستی آدمی هم نیست که بگم میخواهد با حجابش به من احترام بزاره چون این چیزا پیش اونها معنایی نداره حالا من داماد با وجود این همه نزدیکی شدم غریبه بچه های خواهرشوهرش و بچه های برادر شوهرش شدن بچش.
نه عزیز جان این زن رو حداقل من خوب شناختم زمانهایی که بهت نیاز داره سراغت میگیره و زمانهایی که کارش تموم شد میشه مادر زن و باید حریمش رعایت بشه
راستش انقدر کارهاش خنده دار شده که چند شب پیش خواهرش بهش گفت یا رومی روم یا زنگی زنگ جلوی اونی که باید رو بگیری راحتی جلوی دامادت خودت میپوشونی .........








علاقه مندی ها (Bookmarks)