دیدین بعضیا با یه تلنگر ... با مطالعه ی یه کتاب... با یه اتفاق... دگرگون میشن؟ من هیچوقت اینطور نبودم. تلنگرهای زیادی بهم خورده... معجزات زیادی در زندگیم اتفاق افتاده... مطالعات زیادی کردم .اما این تلنگرها فقط چند روز روم اثر میذاره و بعدش با یه موضوع متضاد اون حالت، حالم دوباره بر میگرده به حالت قبلی!!
مشکل من اینه: بعداز هر تلنگر یا تصمیم روحی و روانی، اون حالات در من تثبیت نمیشه. در نتیجه همیشه زندگیم متغیر و مشوشه. یه مدت خوبم. یه مدت بد.
فرض کنیم در مورد مشکل X تو زندگیمون امروز یه تصمیم جدید گرفتم. حالم هم خوب میشه. کوهی از انرژی و نشاط میشم. به همسرم هم دنیایی از امید رو هدیه میدم. اما فرداش دوباره یکی یه حرف متضاد در مورد اون مساله میزنه. من یه کم روش فکر میکنم. دوباره کامل بر می گردم و داغون میشم و ناامید! دوباره بر میگردم به همون حالت قبلی
امیدوارم تونسته باشم کامل توضیح بدم. تو رو خدا هر راهنمایی دارین ازم دریغ نکنید. این مشکل روی خیلی زوایای زندگیم تاثیر گذاشته. قدرت موندن سر هیچ تصمیمی رو ندارم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)