سلام مدیر همدردی
با کمال احترام خدمتتان عرض کنم که به شما هیچ ربطی ندارد که کسی در زیر نوشتار کسی دیگر تشکر بکند و اینکه غرض ورزانه بخواهید با آوردن دلایل منبعث از مسایل شخصی خود،روی دیگران و نظرات آنان تأثیر بگذارید بسیار ناپسند است.خواهش می کنم بدانید که دیگران هم اندیشه و فکر دارند و تنها شمای مدیر یا بنده،مسئول،مجرب و متفکر نیستیم.
البته تقصیر شما هم نیست،بلکه تقصیر آنهایی است که تنها یک جنبه و بُعدشخصیت افراد را می بینند و اندکی درصدد اندیشه درباره منش اشخاص بر نمی آیند و مدام هندوانه زیر بغل *پاره ای* می دهند.