سلام دوستان

در جريان تاپيك قبلي من شايد باشيد كه با دختر خانمي در ارتباط بودم به قصد ازدواج و بعد به دلايلي نخواستم ادامه بدم در حال كه اون دختر خانم به شدت وابسته شده بود

من در اون جريان اشتباهات زيادي مرتكبشدم كه همه را قبول دارم و از خدا هم طلب بخشش كردم

حالا هر موقع اينجا ميبينم كسي گفته كه خواستگاري داشته كه دوستش مي داشته و الاننميتونه به كس ديگه اي فكر كنه يا زندگيش مختل شده خيلي ناراحتميشم و عذاب وجدان ميگيرم كه من هم اون دختر خانم را در چنين وضعيتي قرار داده ام :(

چكار كنم وجدانم اسوده تر بشه؟

ممنون