آقایون ، خانم ها !
.
من خیلی لاغرم ، اصلا هم هیکلم ورزشکاری نیست ! با اینکه قدم 178 هست ولی وزنم 58 هست. این ترکیب و این همه لاغری ، چقدر واسه خانم ها مهمه ؟!
شاید توی جلسه اول خواستگاری بندازنم بیرون ، کمک کنین.
تشکرشده 3,054 در 793 پست
آقایون ، خانم ها !
.
من خیلی لاغرم ، اصلا هم هیکلم ورزشکاری نیست ! با اینکه قدم 178 هست ولی وزنم 58 هست. این ترکیب و این همه لاغری ، چقدر واسه خانم ها مهمه ؟!
شاید توی جلسه اول خواستگاری بندازنم بیرون ، کمک کنین.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)