به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 مهر 91 [ 09:08]
    تاریخ عضویت
    1391-6-04
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    392
    سطح
    7
    Points: 392, Level: 7
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    پیشنهاد دوستی

    سلام دوستان دوست دارم نظرتونو بدونم.
    یه مدت پیش پسری که دورادور میشناختمش و بهش علاقه داشتم بعد از اینکه فکر کنم فهمید دوسش دارم بهم اس ام اس داد و گفت به من احساس خوبی داره و اگه که اجازه میدم میخواد باهام بیشتر اشنا بشه منم گفتم همون احساسو بهش دارم و بدم نمیاد باهم بیشتر آشنا بشیم.البته تصور من فقط ازدواج بود و بهشون حق میدادم که ندیده و نشناخته نمیشه به یه دختر اعتماد کرد.تا حالا هم تو اینجور روابط نبودم اصلا هم قبول ندارم دیگه هم تکرار نمیکنم.
    ما فقط از طریق اس ام اس با هم حرف میزدیم(حرف های عادی در حد احوالپرسی و ...)البته لحنش از همون روز دوم خودمونی شد ولی من حد و حدودو رعایت میکردم.5 روز گذشت و من خسته شدم از اس ام اس های بی هدف.تصمیم گرفتم باهاش صمیمیتر شم و خودمونی صحبت کنم همونجوری که خودش میخواست تا بتونم بیشتر راجع به خانوادش و خودش بتونم بپرسم که شوکم کرد و گفت قبل از من دوست زیاد داشته انرژی موش و گربه بازی کردن نداره و سنش هم یه جوریه که عشق و عاشقی تو سرش نمیره گفت که خوب فکرامو بکنم چون یه دوست دختر کامل میخواد(کامل هم که حتما منظورش...)
    منم جواب دادم خوشحال شدم از آشنایی باهاش و بهش گفتم که اولین کسی بوده که دوسش داشتم و بخاطرش خیلی از اعتقاداتمو زیر پا گذاشتم و براش آرزوی موفقیت کردم.
    اونم جواب داد چون دختر خوبیم دلش نیومده با احساساتم بازی کنه و برام آرزوی موفقیت کرد و گفت که لیاقتم خیلی بیشتر از ایناست.
    بعد از اونم دیگه ارتباطمون کامل قطع شد.
    حالا میخوام نظرتونو از کار هام بدونم.کارم درست بود؟ممکنه قصدش ازدواج بوده بعد پشیمون شده بهانه آورده؟نظرش راجع به من چیه؟کلا خوشحال میشم نظراتتونو هر چی که هست بشنوم

  2. کاربر روبرو از پست مفید شادی999 تشکرکرده است .

    شادی999 (یکشنبه 05 شهریور 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پیشنهاد دوستی از طرف یه دو جنسی
    توسط asmane در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 مرداد 96, 04:34
  2. دوستی هلی متعدد و پیاپی
    توسط Pooh در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 20 آذر 94, 16:48
  3. چطوری دوستی و که مدنظرمه پیداکنم؟!
    توسط زی زی گولو در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 فروردین 94, 12:26
  4. کسی که قرار بود یه روزی باهاش ازدواج کنم حالا بهم پیشنهاد دوستی داده!
    توسط maryam it در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 10 شهریور 93, 17:31
  5. رابطه دوستی های پیش از ازدواج با افزایش طلاق
    توسط mosbatman در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 19 اسفند 92, 16:04

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.