نقل قول نوشته اصلی توسط راحیل خانوم
سلام دوست عزیز.فکر میکنم اگه این تاپیک رو بخونید متوجه بشید که این بیماری رو دارید یا نه.که من فکر نمیکنم اینطور باشه و شما افسردگی دوقطبی داشته باشید.بعید میدونم

http://www.hamdardi.net/thread-24066-post-223673.html#pid223673

اسم تاپیک اینه : درمورد افسردگی دوقطبی بیشتر بدانید
تا فردا و پس فردا قسمت های بعدی مطلب رو هم تو اون تاپیک میذارم.

من نمیدونم چه جوری لینک میدن که به جای آدرس اسم تاپیک و نشون میده

سلام مرسی بابت لینکی که دادین

اینجور که فهمیدم انگار اون بیماری رو ندارم خدارو شکر. چون از اون همه دوتا رو داشتم!

نقل قول نوشته اصلی توسط wrecked
تاپيك راحيل خانومو بخونيد بهتون كمك ميكنه.اما در مورد درمان درمانهاي طبي به شما كمك ميكنه كه به اصظلاح جمعو جور بشيد در كنارش روان درماني كمك.ميكنه كه رفتارهاي بهتري در پاسخ به مشكلات زندگيتون داشته باشيد و اصولا هردو اينها دركنارهم توصيه ميشود چون كسايي كه از مشكلات عصبي رنج ميبرند هم ازلحاظ ژنتيكي اين استعدادو دارند و يه سري انتقال دهنده عصبي تو مغزشون كم هست كه با دارو جبران ميشه هم بطور اكتسابي در برخورد با مشكلات زندگي واكنش مناسبي بروز نميدند واز پسش بر نمياند كه اينم با روان درماني درست ميشه
جناب دکتر درمان طبی چطوره؟ من دکتر روان درمانی باید برم؟ روانپزشک چی اصلا؟ من همش 19 سالم هست با این حرفایی که زدین خیلی گیج شدم. الان هم سر یه مسئله ای حالم خیلی بد شد باز. در صورتی که این جریان بین من و دو نفر رخ داد. که برای کمک به خودم یک سری کارهارو کردن ولی خود به خود حساس میشم و الان برای اینکه این کار انجام شده حالم بده

آخه همه از خداشونه همچین دوستی داشته باشن! اینقدر منو دوست داشت که حاضر شد اینکارو برام بکنه حتی! نمیدونم چی بگم اصلا!

فقط خیلی ساده و کلی توضیح بدین من چیکار کنم؟