به نظر شما زناني كه بيرون از خانه كار مي كنند بايد حقوقشان را در خانه خرج كنند ؟ براي خودشان خرج كنند؟آيا بايد از مرد خانه پول بگيرند؟
تشکرشده 0 در 0 پست
به نظر شما زناني كه بيرون از خانه كار مي كنند بايد حقوقشان را در خانه خرج كنند ؟ براي خودشان خرج كنند؟آيا بايد از مرد خانه پول بگيرند؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)