به اینم فکر کن شاید قضیه عکس یه حربه باشه واسه محک زدن شما .
چیزی رو که باید میفهمیدن فهمیدن وتمام. دیگه توضیح وتوجیه بسه.

بهشون بگید برن وفکر کنن واگه خواستن پاپیش بذارن رسما.
با گذشت زمان ملاک ایشون واستانداردهایی که یه عمر بهش فکر کردند عوض نمیشه وفقط ممکنه وابستگی در شما ایجاد بشه.
وبه این هم تاکید کنید که اگه شما رو انتخاب میکنن باید شمارو هرجور هستید قبول کنن .