به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 شهریور 91 [ 22:03]
    تاریخ عضویت
    1391-5-28
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    401
    سطح
    8
    Points: 401, Level: 8
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 2 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    Lightbulb ازدواج با استاد؟؟؟؟؟؟

    با سلام
    پیشاپیش متشکرم که برای سوال بنده وقت میگذارید.

    من 22 سال دارم و دانشجوی سال 4 پزشکی تهران هستم.حدودا یک ماهی میشه که یکی از اساتید چشم پزشک مون به بنده پیشنهاد آشنایی بیشتر برای ازدواج دادن.توی یکی دو جلسه صحبت کوتاهی که داشتیم مشخص شد حدود 13-14سال از من بزرگتر هستند.هر دو از خانواده متوسط به بالایی هستیم (خانواده ها تقریبا اخلاق های مشابهی دارن گرچه فکر میکنم سطحشون یک مقدار از ما پایین تر بود :D ...مثلا تعداد خواهر برادراشون زیاد بود...گرچه همه تحصیل کرده بودن).دیدگاه های اجتماعی -مذهبی و ...نسبتا مشترکی وجود داشت.از نظر جسمی و پوششی و ادب کلامی شبیه و مورد تایید همدیگه هستیم.ایشون مبادی آداب، باهوش وجدی هستند و تابه حال داشتن یکسره درس میخوندن!! و موقعیت اجتماعی مالی خانوادگی نسبتا مناسبی دارن.علاوه بر جراح بودن( در حال گذروندن دوره فلوشیپ جراحی قرنیه ) استاد دانشگاهن و مدیریت یک بیمارستان رو هم بر عهده دارن.

    از طرفی اگر در جو دانشجویان پزشکی باشید مستحضرید که دستشون واسه ازدواج خیلی بسته است چون یک رنج محدود انتخاب رو دارن و بعد از گذشتن از این فیلتر ،خانواده ها چون فکر میکنن از دماغ فیل افتادیم!!! خیلی سختگیری میکنن.خلاصه کیس مناسب کمه.

    با این شرایط از دوستان محترم میخوام که راهنمایی ام کنن که آیا ایشونو به خانوادم معرفی کنم و نظراتشو بیشتر راجع به دیدگاهش در مورد زندگی و ریز مسایل جویا بشم یا ....؟


    با تشکر


  2. 2 کاربر از پست مفید dr_fatemeh تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (دوشنبه 21 مرداد 92), dr_fatemeh (شنبه 28 مرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ایا من اشتباه زندگی کردم؟؟؟؟؟؟
    توسط 3zar در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: جمعه 29 مرداد 95, 14:50
  2. با نامزد لجبازم چکار کنم؟؟؟؟؟؟
    توسط m.milad در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 67
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 دی 91, 02:10
  3. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: جمعه 27 مرداد 91, 21:33
  4. با خودخواهی همسرم چه کنم ؟؟؟؟؟؟
    توسط samamalek در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 مهر 90, 08:12
  5. خانوما......چقدر زمان ميبره؟؟؟؟؟؟
    توسط babak_a در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: دوشنبه 01 آذر 89, 17:35

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.