به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 15 اسفند 93 [ 13:27]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    2,979
    سطح
    33
    Points: 2,979, Level: 33
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    747

    تشکرشده 434 در 128 پست

    Rep Power
    31
    Array

    Talking کمک برای پایان یه رابطه

    سلام ..
    اول بزارید از سایت خوبتون تشکر کنم

    من حدود یه هفته مدام به این سایت می اومدم تا امروز تصمیم گرفتم عضو بشم : )

    می خواستم با شما عزیزان درد و دل کنم و منو راهنمایی کنید

    ................

    من 21 سالمه ، کمتر از یک سال هست که با یکی از هم کلاسیام بیشتر از حد معمول دو تا هم کلاسی هستم البته دوست هم نیستیم ( درد و دل ، پیامای عاشقانه .. هم به هم نمیدیم فقط حرف می زنیم در مورد درس ،ایشون خیلی کم از خانوادشون گفتن از منم یه کوچولو سوالایی هم کردن )

    ترم دیگه ترم آخر ما هست ، از همون ابتدا هم من حواسم بود ( احساساتمو کنترل کردم ) ولی بازم از تمون شدن درسمون و این که دیگه بعد اتمام درس دلم نمیخواد بازم با هم حرف بزنیم ( البته اینم میدونم که تا همین حدشم اجازه نداشتم ولی چه می شه کرد جونیو ناپختگی )

    البته ( فکر ) میکنم اگه وابستگی در کار نباشه کمی از هم خوشمون اومده ( نمی تونم تشخیص بدم چون می دونم با قرار گرفتن تو هر رابطه ای هر چقدرم کم این حس ایجاد می شه )

    از شما عزیزان می خوام بهم کمک کنید تا یه تصمیم درست بگیرم

    نمی تونم یهو بگم با من ارتباط نداشته باش یا جواب پیامشونو ندم ( تو انجام پروژه های دانشگاه بینهایت بدون چشم داشتی کمکم کردن )
    :D اینم بگم برای منم سخته ( با عرض شرمندگی )

    خیلی دلم می خواست با یکی در این مورد صحبت کنم

    با دوستم که حرف میزنم میگه رفتارایی که تو کلاس انجام می ده می شه گفت بهت علاقه داره ( شکلک سرخ شدن )
    ولی من حدس میزنم شاید چون تنهاست با من حرف می زنه ( ترجیح میدم با این حرفا که اره دوستم داره خودمو گول نزنم و حسی پیدا کنم که منو دچاره دردسر کنه )

    ممنون از این که بهم اجازه دادین باهاتون حرف بزنم سبک شدم ... منتظر راهنمایی های خوبتون هستم

  2. 2 کاربر از پست مفید سنجاب بازیگوش تشکرکرده اند .

    سنجاب بازیگوش (چهارشنبه 25 مرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.