میگم خانم بیدل فکر کنم زیادی کل کل کردین به جای این که برید زیر یه خم ضربه فنی شدید رفت!آخه شما اومدین کلی تهدید کردین که
اما هر چی ما صبر کردیم خبری نشدا :)هنوز دقیقا نفهمیدم چه دسته گلی به اب داده انشا الله سر فرصت میام میخونم.
تشکرشده 756 در 179 پست
میگم خانم بیدل فکر کنم زیادی کل کل کردین به جای این که برید زیر یه خم ضربه فنی شدید رفت!آخه شما اومدین کلی تهدید کردین که
اما هر چی ما صبر کردیم خبری نشدا :)هنوز دقیقا نفهمیدم چه دسته گلی به اب داده انشا الله سر فرصت میام میخونم.
بچه مثبت (چهارشنبه 25 مرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)