سلام به همه بچه های تالار
من 8 ساله که ازدواج کردم از زندگیام راضی ام هرچند کمی مشکل مالی داریم و از خونه و اینجور چیزا خبری نیست اما چون اخلاق همسرم خوبه و یه دختر ناز دارم از زندگیم راضیام اما از خودم ناراضی ام چون دو تا عادت بد دارم که میدونم شوهرم را سخت ازار میده و میدونم که شوهرمه که من را با این دو اخلاق بدم قبول داره من یه شخصی ام که خیلی زود رنجم سر مسایل کوچیک ناراحت میشم و بعضی وقتا قهر که البته حرف میزنم و اما دیگه شاد نیستم و شوخی نمیکنم و خلاصه سر سنگینی میکنم نمیدونم به خدا چیکار کنم وقتی از چیزی ناراحت میشم بدنم سست سست میشه و مثل یه ادم مریض میافتم گوشه خونه و نمیتونم به کارهای خونه و بچه برسم بگذریم
مسئله اینجاست که اون روز شوهرم گفت ادم میترسه ازت انتقاد کنه یا حرف دلش را بزنه که باز ناراحت بشی از اون روز تو فکرم که چیکار کنم تا این عادت را بزارم کنار و شوهرم هم راضی باشه و بتونه با هام راحت باشه
دومین مشکلم اینه که مسایل خونمون را زود به مامان و مادر شوهرم خبر میدم البته نه همه مسایل را در حقیقت میشه گفت برنامه هامون را ہ فکمثلا وقتی شوهرم بهم میگه ماه اینده وام میگیرم و ماشین میخرم زود به اونا خبر میدم شوهرم از این رفتارم خیلی ناراحته و میگه ادم نمیتونه سفره دلش را پیشت باز کنه راس میگه از خودم متنفرم از این رفتارم بدم مکیاد چه جوری ترکش کنم کمکم کنید
ممنون








علاقه مندی ها (Bookmarks)