به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 آبان 91 [ 02:52]
    تاریخ عضویت
    1391-5-03
    نوشته ها
    93
    امتیاز
    716
    سطح
    14
    Points: 716, Level: 14
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    199

    تشکرشده 199 در 73 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Arrow سخنی با مسیولین سایت!!!

    سلام
    اول از همه ممنونم بابت راهنماییها و کمک هایی که اینجا به خودم و دوستان میشه.
    من یه خواهشی دارم ازتون.نمیدونم در چه حد امکان پذیر هست.
    اینجا یه سایت مشاوره هست.قراره کمک بشه به دوستان برای ساخت زندگی بهتر ( حالا تو مقوله ازدواج و ... ).هدف علاوه بر کمک به مراجعین برای حفظ بنیان خانواده.اموزش و تعلیم دیگران هم هست.
    گاها تاپیک هایی میبینم که اصلا به نظرم اخلاقا درست نیست بودنشون.قبح خیلی چیز ها داره ریخته میشه اینجا.با این وضع پیش بره فکر میکنم کم کم تاپیک های مثل عشق به خواهرو همجنس و ... هم اینجا میبینیم. فکر نمی کنید اینطور مسایل بهتره با مشاوره های حضوری و خصوصی حل بشه نه اینجا که یه سایت عمومی هست؟
    حالا باز اگه بیان بگن من این اشتباه رو کردم الان میخوام جبرانش کنم خوب میشه از این دید نگاه کرد که اموزنده هست و نشون میده اینکار پشیمونی میاره.ولی بعضا میان میگن من اینکارو کردم اصلا هم پشیمون نیستم اصلا هم نگین فراموشش کنم!!! خوب این ادم اومده اینجا از 4 نفر تاییدیه بگیره.اصلا چرا باید با یه قاتلی که میگه خوب کردم کشتم بازم میکشم بحث همدردی راه انداخت؟؟؟
    الان یه تاپیک مشابه دبدم تو قسمت چند همسری!!! ... این چه کاریه اخه؟؟ تو رو خدا این تاپیک ها رو قفل کنید.کسی که اومده کمک میخواد برای ادامه گناهش چه همدردی ما داریم باهاش؟؟
    یا مثلا یه تاپیک بود یه پسری یه دختر رو گول زده اون دختر 2 بار خود کشی کرده الان هم معلوم نیست تو چه وضعیه.اومده اینجا 4 تا مظلوم نمایی کرده تاییدش کنن عذاب وجدانش کم شه.همه هم فوری پیام دادن بهش اخی ناراحت نباش روحیتو خوب کن دنبالش نرو و....اونم گفت اره ولش کن من که کاری نکردم و برم دنبال بورسم ....
    این چه کاریه اخه؟؟؟

  2. 3 کاربر از پست مفید زیبا خانوم تشکرکرده اند .

    زیبا خانوم (دوشنبه 23 مرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بی خیالی شوهر و توقع استقلال و مسیولیت پذیری از شوهرم
    توسط Fatemeh1371 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 خرداد 97, 02:00
  2. کلکسیون مشکلات. یکی نیست اینجا کمک کنه
    توسط amir222 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 اردیبهشت 95, 13:41
  3. از دست بی مسیولیتی همسرم خسته شدم
    توسط leila1 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 11 اردیبهشت 94, 02:31
  4. چطوری با هزینه کم فضای خونه رو شاد و دکوراسیون رو تغییر بدم؟
    توسط مهنا67 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 دی 91, 03:40
  5. موفقیت از آن كسانی است كه ذهنیت موفق دارند
    توسط ani در انجمن موفقیت و شادی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 آبان 88, 18:19

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.