به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 مرداد 91 [ 17:10]
    تاریخ عضویت
    1391-1-30
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    663
    سطح
    13
    Points: 663, Level: 13
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    یک سوال بالاغیرتن چند نفر حاضرن؟؟

    سلام.
    چند وقت پیش بود که تو این بخش سوالی رو از دوستان پرسیدم و شماها هم راهنمایی کردید! الان چند وقتی گذشته و هیچ تغییری در شرایطم بوجود نیامده!! یعنی واقعا با مشکلی بدون راه حل مواجه شده ام.
    حال از شما خانومها یک سوال میپرسم لطفا جواب بدهید:
    از نظر اخلاق کاملا ساده و تا حدودی کم رو هستم.بیشتر درونگرا و اهل مطالعه ام،175 سانت قد دارم و 68 کیلو وزن.سیگاری نیستم و تاکنون دست به هیچ کار خلاف شرع و قانون هم نزده ام و ان شالله تا اخر هم چنین باشد.در انجام کارهام و وظایفم کاملا منضبط بوده و هستم و در تمام دوران تحصیل و کارم حتی یکبار هم نه تاخیر داشته ام و ونه غیبت!! و قول میدهم که برای همسر اینده ام و خانواده ام تا انجا که در توان دارم تلاش کنم و از هیچ کوششی مضایقه نکنم!!
    کدوم از شما حاضره که با من پسری 30 ساله و شاغل که خدمت سربازی هم رفته و در یک اداره دولتی استخدام رسمی شده صاحب یک اپارتمان 65 متری (با وام بانکی)مستقل در غرب تهران و یک اتومبیل معمولی هستش و فقط مبتلا به نارسایی کلیه شده ازدواج کنه؟؟؟
    شرایط دختری که من در نظر دارم چنین باشه:
    1- کاملا ساده (نه زیبا و نه زشت، بلکه متعادل و معمولی)
    2- از نظر تحصیلات، معمولی از زیر دیپلم تا هر مقدار(چندان اهمیتی نمیدم، اما اگه هیچ تحصیلاتی نداره حداقل ذهنی پویا و دلی روشن و جویا داشته باشه)
    3- نه خیلی چاق و نه خیلی لاغر و نه بلند قد و نه کوتاه قد (منظور یک حد میانه)
    4-حجابش هم برام چندان مهم نیست و به انتخاب خودش بستگی داره و فقط عرف جامعه رو رعایت کنه!!
    5- سلامتیش هم در صورت داشتن بیماری باید صحبت کنیم و به تنیجه برسیم(تا در مواجهه با مشکل من معضلی دو چندان نشه و قابل توافق هستش)
    6- از نظر مهریه با توجه به توان بنیه مالی خودم که کارمندم و بیماری مزمن دارم بالای 50 سکه خارج از توانم هستش اما اگر ملاک دختر و خانواده اش تداوم و پایداری زندگی هستش حاضر به دادن هر گونه تضمین اخلاقی و معنوی هستم(بابت این تضمین در هر شرایط و زمانی پاسخگو و مسئول خواهم بود) اما اگر ملاکشون سکه بالا و مالی میباشد انچه که در توان دارم را ذکر کردم
    7- شرایط مالی خانواده دختر اصلا برایم مهم نیست و توقعی ندارم
    8- در صورت تمایل خانوم به شاغل بودن هیچ مخالفتی ندارم و نخواهم داشت(به شرط انکه هدف هر دویمان پیشرفت و بهبود شرایط خانوادگیمون باشه)
    9- فقط او هم قول بده و تضمین اخلاقی بدهد که زندگیش رو دوست داشته باشه
    (منظور از تضمین که میگم فقط قول معمولی و قسم است و نه چیز دیگه)

  2. 2 کاربر از پست مفید rezaashtiani تشکرکرده اند .

    rezaashtiani (جمعه 20 مرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: شنبه 24 اسفند 92, 13:57
  2. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 30 مرداد 92, 10:02
  3. سوال در مورد دیدن فیلم های غیر اخلاقی در جلسه خواستگاری
    توسط مصباح الهدی در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 مرداد 92, 11:39
  4. نیاز سریع به کمک دارم دیوونه میشم معنی این سوالاش چیه ؟؟
    توسط همیشه تنها در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 52
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 خرداد 92, 01:25

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.