سلام به تمامی دوستان.
جوانی سی ساله هستم بامدرک ارشدمهندسی مکانیک تهران وشاغل ازنظرتیپ وقیافه شرایط خوبی دارم وشرایط مالی هم کم کم بهتر میشه!
سه ماه پیش از طریق دوست مشترک با خانومی در نت اشنا شدم که سی ودو ساله ودانشجوی تخصص پزشکی هستندوازنظرشرایط مالی ازمن شرایط بهتری دارند ازنظر ظاهر هم بسیارمناسب وجذاب ازنظر وضعیت فکری وهوشی هم عالی!
اما مشکلات من اونجا شروع شد که بعد از چندروز اشنایی تلفنی به من پیشنهاد عجیبی دادند مبنا براینکه میخوان از من بچه داشته باشند وهرتعهدی من بخوام میدن که من مسوولیتی نداشته باشم منم به خواست ایشون دراولین دیدار به رابطه جنسی تن دادم (کلا باردوم بود رابطه جنسی داشتم وهوسران نیستم) اما به خواست ایشون مبنی بر بچه عمل نکردم وایشون گفت پس من رو دوست نداری که حاضر به این کار نشدی و منم گفتم منطقی نبودازهیچ نظر
والبته مطمئن هستم که با دوست پسر اول وبعدش نامزدسابقش به مدت طولانی رابظه جنسی داشته وبه بقیه هم حق بدید که شک داشته باشم چراکه به من اینجوری پیشنهاد داد که البته توجیح کرد من توروبا صحبت کردن شناختم وخواستم این کارو انجام بدم !
من به ایشون وابستگی پیداکردم بابت تمام خوبیها وشرایطش اما اخلاقش متاسفانه کمی خودخوااهانه ومغرورانست که البته کمی طبیعیه موندم چیکارکنم؟
احساسم درگیره وعقلم میگه ریسک نکن چون باهوشه بازی پیچیده ای میشه!

باید اضافه کنم که بعد از اینکه بارها ازمن پرسید منو میخوای منم گفتم بله قراره مادرم ایشون رو ببینه که البته خودش پیشنهاد داد یعنی به ازدواج راضیه ولی من نمیدونم تعهدی خواهد داشت ایا من دراینده به خاطر شک به نوع ایجاد رابطه تحت فشارروانی قرارنمیگیرم اضلا بکارتش رو باید باش کناربیام یا نه اینا همه برام سوال شده...