به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 09 مهر 89 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1386-11-13
    نوشته ها
    952
    امتیاز
    20,283
    سطح
    89
    Points: 20,283, Level: 89
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,946

    تشکرشده 1,965 در 675 پست

    Rep Power
    114
    Array

    چرا به راهنماييهاي دوستان توجه نميشه ؟!!!

    سلام دوستان عزيز ، هميشه اين سئوال تو ذهنم بوده :

    چرا برخي از كساني كه زحمت مي كشن (صرف هزينه و زمان) عضو اين سايت ميشن و مشكلاتشون رو مطرح مي كنندبه راهنماييهاي دوستانشون توجه نشون نمي دهند ؟

    چرا بدون توجه به راهنماييها و دلسوزيهاي دوستان باز در آخر حرف خودشون رو مي زنند و انگار يك مورد از راهنماييهاي اعضا رو نخوندن ؟

    همونطور كه مي دونيم اگه ما مشكلي داشته باشيم بعد از طرح مشكل تا حدودي ااز فشاررواني كه درگير اون بوديم كاهش پيدا مي كنه و منتظر هستيم تا كسي ما رو راهنمايي كنه سپس جوابها رو بررسي مي كنيم ، و از نظر خودمون با مطابقت ساير پاسخها و جمع بندي اونها به يه نتيجه گيري كلي مي رسيم و سعي مي كنيم تا حدودي نسبت به طرز تفكري كه قبلا داشتيم و باعث ايجاد چنين مشكلي شده حداقل چند درصد بتونيم خودمون رو تغيير بديم !!!!!

    ولي متاسفانه در برخي افراد ديده ميشه كه تشريف ميارن مشكل خودشون رو مطرح مي كنند و دوستان زيادي هم وقت مي زارن و پاسخ مي دن اما اون دوستمون انگار براي بحث كردن و ثابت كردن حقانيت خودش اومده و فقط اومده اينجا كه به خودش و بقيه ثابت كنه كه تصميمي كه گرفته درست هست ، و حي منزل هست و اصلا قابل تغيير نيست .

    در اين تالار در برخي از تاپيكها راهنماييهاي واقعا ارزشمندي از دوستان و مدير محترم مي بينيم و وقتي خودمون جمع بندي مي كنيم اكثرا در هر تاپيك 80 درصد پاسخها و نظرات دوستان با هم همخواني داره و اين نيست كه دوستي بياد و تو يه تاپيك سرگردان بشه و نتونه تصميم گيري بكنه اما برخي دوستاني كه مشكلش رو مطرح كردند شروع به جبهه گيري مي كنند يا اينكه فقط و فقط حرفاي خودشون رو با شيوه هاي گوناگون در چند پست تكرار مي كنند
    شايد شما اين جمله رو زياد مشاهده كرديد :

    دوستان از راهنمايي شما ممنونم اما.............

    اما چي ؟ اينكه دوباره شروع مي كنند به همان صحبتهاي قبل از راهنمايي

    به عقيده شما چه چيزي باعث اينگونه رفتار كردن برخي از اعضا ميشه ؟!!!

    نداشتن مهارت؟ خودخواهي ؟ غرور ؟ غلبه احساسات بر عقل ؟ خود رو تافته جدا بافته دونستن ؟ و يا احساس اينكه اين افرادي كه دارن حرف مي زنند نفسشون از جاي گرم بلند ميشه ؟.......
    http://i29.tinypic.com/mtnivn.gif
    [size=large]موفق و پيروز باشيد[/size]

  2. 7 کاربر از پست مفید erfan25 تشکرکرده اند .

    erfan25 (جمعه 31 خرداد 87)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. قابل توجه دوستانی که به مشاوره نیاز دارن
    توسط mostafa7449 در انجمن معرفی سایت های روانشناسی،مشاوره ازدواج و خانواده
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 24 مرداد 90, 15:09
  2. فراخوان : " قابل توجه دوستان اهل قلم"
    توسط فرشته مهربان در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: جمعه 04 اردیبهشت 88, 19:01
  3. يا حافظ در پايان عمر پيرو آيين مهر و ا وستا شده ؟!
    توسط keyvan در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 09 آذر 87, 01:13
  4. تردید دارم،دوستان تورا خدا کمکم کنید!
    توسط farzaneh61 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 شهریور 87, 17:03
  5. چگونه از ديگران انتقاد كنيم ؟(قابل توجه دوستان تالار)
    توسط erfan25 در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 خرداد 87, 21:10

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.