سلام.شادی جان کاش دلیل یا هدفی رو که داری(باتوجه به همه دلسوزیهای عاقلانه دوستان)بگی شاید راهنمائی های دقیقتری بگیری که بیشتر بتونه کمکت کنه!متظریم!.