سلام.شادی جان کاش دلیل یا هدفی رو که داری(باتوجه به همه دلسوزیهای عاقلانه دوستان)بگی شاید راهنمائی های دقیقتری بگیری که بیشتر بتونه کمکت کنه!متظریم!.
تشکرشده 574 در 212 پست
سلام.شادی جان کاش دلیل یا هدفی رو که داری(باتوجه به همه دلسوزیهای عاقلانه دوستان)بگی شاید راهنمائی های دقیقتری بگیری که بیشتر بتونه کمکت کنه!متظریم!.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)