سلام.من 22 سالمه و دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی. حدود یه سال و نیمه که تو شهر خودمون میرم کلاس زبان .تو این موسسه با یه اقایی 25 ساله که تو بعضی از ترم ها مربی مون بوده اشنا و علاقه مند به ایشون شدم (البته این علاقه مربوط به 3 یا 4 ماه گذشته میشه نه قبل از اون).درسته که میدونم ایشون همه ی شرایط مرد ایده ال منو نداره ولی حداقل 70 درصد اونا رو داره.تو این مدت بعضی وقت ها فکر کردم که این علاقه دوطرفه است و بعضی وقتا فکر کردم که نه این توجه زیادی تعریف های بیش از حد به فقط وفقط به خاطر حس یه استاد به شاگردشه شاگردی که تو اکثر ترم ها به نوعی ممتاز بوده (کمترین نمره ام نود و دو بوده) حالا من موندم و یه عذاب وجدان(تا قبل از این از اکثر اقایون متنفر بودم وبه رابطه ی دوست دختر و دوست پسری هم اصلا اعتقادی ندارم وشدیدا مخالفش هستم) لحظه لحظه فکر میکنم که ایشون به این علاقه پی بردن و به نوعی ابرو ی من رفته .حال به نظر شما چطور میتونم ایشون و فراموش کنم و مثل گذشته تعلق خاطری وجود نداشته باشه؟
خواهش میکنم هر چه زود تر کمکم کنیدقبلا از راهنمایی تون کمال تشکر و دارم(میدونم زیادی لفظ قلم شد)







) حالا من موندم و یه عذاب وجدان(تا قبل از این از اکثر اقایون متنفر بودم وبه رابطه ی دوست دختر و دوست پسری هم اصلا اعتقادی ندارم وشدیدا مخالفش هستم) لحظه لحظه فکر میکنم که ایشون به این علاقه پی بردن و به نوعی ابرو ی من رفته .حال به نظر شما چطور میتونم ایشون و فراموش کنم و مثل گذشته تعلق خاطری وجود نداشته باشه؟

علاقه مندی ها (Bookmarks)