به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 702

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    [quote=بهار.زندگی]
    [font=Tahoma]
    نه دیگه کاریش نمیشه کرد..تموم ذهنیت قشنگ ما رو خراب کردی..تموم دنیای مجازی ما رو بهم ریختی..نمیشه هر چی دلت خواس بگی،هر کار دوس داشتی با این ذهن لطیف و معصوم ما بکنی و اخرش بگی ببخشید..نه بعضی چیزا با یه ببخشید درست نمیشه
    وای بهار انقدر خندیدم این متنت رو خوندم خیلی بامزه سر به سر نازی گذاشتی

    نازی تو چرا آخه انقدر دل نازکی گل دختر؟ بهار داشت شوخی می کرد تابلو بود که. نازی جان ، دلبندم

    اون غرور خوبه که تو دوست داری اسمش عزت نفسه که خیلی هم خوبه.عبارت غرور در جایگاه خودش

    به معنی تکبر چیز بدیه و فقط تنها جایی که جایزه تکبر داشته باشی در برابر متکبرینه

    چه حاج خانومی شدم واسه خودم رفتم بالای منبر پایینم نمیام

    بچه مثبت
    چرا باز پر رنگ شدین؟ لا اقل میذاشتی 2 روز میگذشت برادر :)

    بچه ها یک سوال فنی!

    فرهنگ چطوری اون سوراخه رو وسط شامی ایجاد می کنه؟ :D یعنی ما این همه سال سوراخش نمی

    کردیم چیز دیگه ای می خوردیم به جای شامی . وای بر ماااااااااااا

    بی دل جان آشپزخونه رو به سلامتی راه انداختی. این که رویای من بود (زدن آشپزخونه ) جدی جدی

    حریره بادامه چیز جالبی شد فقط یکم طعمش تلخی بادوم رو داشت اما خوب بود

    راستی مگه میخوای آقای ابراهیمی رو زجر کش کنی؟ خوب 1 ماشین موزنی ای ، موزری چیزی عزیز

    دلم این همه خشونت؟ آشپزا مهربوننا

    بچه ها از خارپشت خیلی وقته خبری نیست. دور و بر باغ رو ببینین یک گوله خارخاری این گوشه موشه

    ها کنار باغ نمی بینین که کز کرده باشه؟


    ===============================

    آتل دستم رو دکتر باز کرد..............

    هوراااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااا



    البته موقتی فقط روزی 3 ساعت میتونم بازش بذارم اما همونشم خوبه. جای انگشتم هم 1 تیکه چوب

    بستنی انگار روییده. کامل خشک شده

    خواهش می کنم خواهش می کنم می دونم همتون خوشحالین :) خجالتم ندین.


  2. 7 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (شنبه 14 مرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.