به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 مرداد 91 [ 13:37]
    تاریخ عضویت
    1387-11-21
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    3,118
    سطح
    34
    Points: 3,118, Level: 34
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 9 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    چطور ارتباطم رو با دختر هفت ساله قطع کنم

    سلام
    من همسر و پسر 10 ساله ای دارم زندگیمان متوسط و نرمال است واز دید اکثریت مردم خانواده خوشبختی هستیم ، تا کنون عزممان جزم بود که یک فرزند داشته باشیم و فرق نمیکرد پسر یا دختر ، بچه پسر شد و ما بر عزممان بودیم تا حدود دو سال پیش که تمایل به داشتن یک دختر پیدا کردیم ، نتیجه یک سری مشاوره ها این شد که از این کار خودداری کنیم که دوعلت اصلی این بود که سن همسرم کمی بالاست (حدود 40)و دیگر اینکه احتمال پسر شدن دومی هست و علل دیگه ای که محل گفتن آنها نیست ، پس از کلی گفتگو با همسرم او را راضی کردم که دختری از پرورشگاه برداریم بین سه تا هفت سال ، با جستجویی در سایتهای دولتی و مرتبط با موضوع فهمیدم که خانواده ما شرایط امین موقت را برای نگهداری بچه ای با شرایط لازمش داراست و اینکه اگر منسوبی برای کودک پیدا نشد در اولویت واگذاری فرزند هستیم ، با دختر بچه ای هفت ساله در یکی از موسسات آشنا شدیم و از همان ابتدا علاقه ای بینمان بوجود آمد ، موسسات ، کارشناسان و روانشناسانشان بررسی و گفتگو و تحقیق به میزان لازم را در مورد ما انجام دادند و هیچ مشکلی نبود اگر چه این روال چند ماه طول کشید ، طی این چند ماه من بدفعات از بچه سر میزدم تا ضمن رفع دلتنگی شناخت بیشتری نسبت به او و خلق و خویش پیدا کنم و در بیشتر این رفت و آمد تنها بودم چون علاقه من و بالعکس به تحقق این مهم بیشتر از همسرم بود ، این اواخر مسئول موسسه میگفت دختر لباساشو جمع کرده و گفته بابام میخواد بیاد دنبالم !! خستتون نکنم در نهایت دادگاه با این موضوع مخالفت کرد و گفت ما اصلاً دختر به خانواده پسر دار نمیدیم و من هم گفتم چرا این موضوع رو از ابتدا نگفتید و و و .... بگذریم دیگه کاری نمیشه کرد ، حالا من موندم چکار کنم ، به دختر چی بگیم با چه فاصله زمانی برم دیدنش و این کار رو برای چه مدت انجام بدم ، نمیدونم اینقدی که من دلم براش تنگ میشه دل اونم تنگ میشه ؟! لطفاً راهنمائی کنید.

  2. 4 کاربر از پست مفید MahdiidhaM تشکرکرده اند .

    MahdiidhaM (جمعه 20 مرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.