سلام
ميخواهم خواهرمو به بسري كه ميشناسمش معرفي كنم اماخودم مجردم و
نميدونم تاالان ازدواج كرده يانه جطور ببرسم كه ازدواج كرده
ضايع نشم.
ومعرفي جطورباشه ايا مستقيم بهش بكم يا نه؟
ازراهنماييتون ممنونم
تشکرشده 0 در 0 پست
سلام
ميخواهم خواهرمو به بسري كه ميشناسمش معرفي كنم اماخودم مجردم و
نميدونم تاالان ازدواج كرده يانه جطور ببرسم كه ازدواج كرده
ضايع نشم.
ومعرفي جطورباشه ايا مستقيم بهش بكم يا نه؟
ازراهنماييتون ممنونم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)