سلام دوستای گلم
من تازه با این سایت آشنا شدم کلی هم بدردم خورده ولی مشکل من اونجوری که می خوام حل نشده.
من و شوهرم دو ساله عقد کردیم.البته با اعتراض شدید خانواده ها.ولی شوهرم اون هیجان و عشقی رو که هرزنی می خواد نداره.عقاید خاص خودشو داره.بعد دو سال هنوزم شوقی برای رفتن به خونه نداره.همه ی کارارو با کلی آرامش انجام میده یا زمان زیادی می بره که انجام بده.لجبازو کینه ایه.منم آدمیم که دوس دارم همه کارا به وقتش حل بشه و کلی مشکل دیگه که تو ارسال های بعدی میگم.دیگه نمی کشم خسته شدم.لطفا کمکم کنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)