سلام سامره جان
من چند وقت پیش تاپیکت رو خوندم.
به خاطر عزم راسخت بهت تبریک میگم و در این ماه عزیز برات آرزوی خوشبختی میکنم
امیدوارم بتونی هیچوقت دیگه به اون فکر نکنی و تمام عواطفت رو خرج همسرت کنی.
بهترینها رو برات آرزو میکنم![]()
تشکرشده 4,954 در 1,249 پست
سلام سامره جان
من چند وقت پیش تاپیکت رو خوندم.
به خاطر عزم راسخت بهت تبریک میگم و در این ماه عزیز برات آرزوی خوشبختی میکنم
امیدوارم بتونی هیچوقت دیگه به اون فکر نکنی و تمام عواطفت رو خرج همسرت کنی.
بهترینها رو برات آرزو میکنم![]()
فکور (یکشنبه 22 مرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)