به این دوستانی که دعاهاشون نگرفته بفرمایید: لابد پیش خدا اجر و قربتتون انقدر بالا نبوده که دعاتونو مستجاب کنه.به قول خودشون دعاهاشون نگرفته
راستش وقتی دعا نمیگیره مشکل از دعا کننده اس، نه شما![]()
تشکرشده 614 در 130 پست
به این دوستانی که دعاهاشون نگرفته بفرمایید: لابد پیش خدا اجر و قربتتون انقدر بالا نبوده که دعاتونو مستجاب کنه.به قول خودشون دعاهاشون نگرفته
راستش وقتی دعا نمیگیره مشکل از دعا کننده اس، نه شما![]()
hamdardi1390 (سه شنبه 10 مرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)