نقل قول نوشته اصلی توسط نادیا-7777
من با نازنین موافقم..اگه پسری بعد از خواستگاری و یه مدت آشنایی برگرده به منم این حرف و بزنه یکم میرم تو خودم و به یه چیزایی شک میکنم ولی خب همون موقع دلیل اینکارو میپرسم از پسره.
مثلا خواستگار من هم (البته میخواست خودشو لوس کنه) برگشت گفت: نادیا بیا یه مدت از هم دور باشیمو اصلا همین اس ام اس خشک و خالیم به هم ندیم (آخه بابام شرط کردند که همدیگرو نبینیم و فقط با تلفن با هم در ارتباطیم البته شرایط من فرق داره)

خلاصه که منم راحت گفتم باشه..ایرادی نداره..اگر تو اینجوری میخوای حرفی نیست فقط دلیلشو بگو!! زودی گفت: حالا من یه چیزی گفتم چرا تو انقدر زود قبول کردی؟؟؟

پس برادر من بدون که دخترا خوششون نمیاد از این پیشنهاد اونم در اون شرایط و اگرم قبول کنند دلشون میخواد پسره بگه نهههههه من نمیتونم طاقت بیارم حالا یه چیزی گفتم....
عذر میخوام که اینو میگم ولی شما از کجا مطمئنید این شور و علاقه ای که الان همسرتون بهتون دارن و بالعکس مثلا تا 3 سال دیگه پایدار می مونه؟ توی ما ها به هزار و یک دلیل عاشق واقعی کم پیدا میشه چون فاقد سواد فرهنگی کلی هستیم نه سواد دانشگاهی...
ولی جالب اینجاست که بعضیا با این نظر موافق و بعضیا مخالف اند می بینید پیدا کردن یه نسخه واحد توی عشق کار سختیه ! ولی کافیه یکی بخواد ازدواج کنه همه میشن مشاور و مشاور ها هم توی این موقعیت ها کم میارن...بازم جسارت منو ببخشید ولی اگه یه دختر این اتفاق واسش افتاده بود فکر کنم دوستان بیشتر کمک میکردند حال اینکه شرایط من در حال حاضراصلا مساعد نیست

در ضمن من توی زندگیم فقط و فقط به این خانم پیشنهاد ازدواج دادم و توی زندگیم حتی یک دوست دختر هم نداشتم در ضمن دانشجوی دکترای امیرکبیرم و شغل پاره وقتی هم دارم...

نقل قول نوشته اصلی توسط d r e a m
سلام.این پیشنهاد که 3 ماه از هم دور باشید تا بتونید دور از احساس و کاملا منطقی دوباره راجع به اینکه واقعا به هم علاقه دارید فکر کنید کار درستی بوده ...این روش رو من از یکی از بهترین مشاور ها شنیدم و این طور که ایشون توضیح دادند و من هم امتحان کردم روش کاملا منطقی هست چون هرکس مخصوصا خانوما وقتی یه مدت کنار کسی باشن احساس وابستگی پیدا میکنند (این به نظرم یه حس غیر قابل اجتتاب هستش ) اما وقتی برای یه مدت از هم دور باشن از اون حس وابستگی فاصله میگیرن و اون وقت هستش که این توانایی رو دارن که درست فکر کنند که ایا طرفشون رو واقعا دوست دارند یا نه
اگر عشق واقعی باشه بعد از این مدت خاموش نمیشه و بعد از بازگشت شما برخورد سابق رو دارند
اما اگر به خاطر وابستگی و مسائل عاطفی و...... بوده باشه بعد از این مدت نسبت یه طرف مقابل سرد میشن و یا هیچ حس علاقه ای نسبت یه طرف مقابل حس نمیکنن

"عشق حقیقی در فراق و وصال معشوق شعله ور است"
ممنون، با حرفای شما کاملا موافقم یه جورایی حرفای خودم بود اینا ! ولی افسوس که واقعیت با حقیقت خیلی فرق داره ...خیلی..

نقل قول نوشته اصلی توسط mr6262
بعد از اون سه ماه شما حضوری ایشون رو دیدید؟ چند بار؟

متاسفانه بعضی از مشاورها فکر می کنند هر چی پیشنهاد های عجیب غریب تر بدن کار درست ترن. اصلا نگاه نمی کنن ببینن طرف تو چه موقعیته و بر اساس اون موقعیت نظر بدن. چه راحت با زندگی بقیه بازی می کنن بعضی ها.

عشق درست با شناخت به دست می یاد معلومه که تو 9 ماه اول حتی 0.01 شناختی هم که باید باشه کسب نمیشه پس عشقی در کار نیست که.

ولی با وجود اینکه کار مشاور صحیح نبوده، شما یه تلاش کوچیک برای برگردوندن ایشون بکنید که احیانا از روی دلخوری و اینها نباشه. مطمئن شید که ایشون واقعا نمی خوادتون. البته من خودم واسه چیزی که می خوام تا حدی که جا داره تلاش می کنم که دیگه جای پشیمونی نمونده باشه. ممکنه دختر از این حرکت ازرده شده باشه.

ممنون، حضوری که دیگه هیچی! من همه تلاشمو کردم حتا گفتم اگه چند سال دیگه بیام چی؟ ولی میگفت جوابم منفیه چون هیچ حسی بهت ندارم..در مورد این که گفتید تو این زمان کم عشق بدست نمیاد هم کاملا با هاتون موافقم ولی چاره چیه باید سوخت وساخت..بازم ازتون ممنونم