
نوشته اصلی توسط
نادیا-7777
من با نازنین موافقم..اگه پسری بعد از خواستگاری و یه مدت آشنایی برگرده به منم این حرف و بزنه یکم میرم تو خودم و به یه چیزایی شک میکنم ولی خب همون موقع دلیل اینکارو میپرسم از پسره.
مثلا خواستگار من هم (البته میخواست خودشو لوس کنه) برگشت گفت: نادیا بیا یه مدت از هم دور باشیمو اصلا همین اس ام اس خشک و خالیم به هم ندیم (آخه بابام شرط کردند که همدیگرو نبینیم و فقط با تلفن با هم در ارتباطیم البته شرایط من فرق داره)
خلاصه که منم راحت گفتم باشه..ایرادی نداره..اگر تو اینجوری میخوای حرفی نیست فقط دلیلشو بگو!! زودی گفت: حالا من یه چیزی گفتم چرا تو انقدر زود قبول کردی؟؟؟
پس برادر من بدون که دخترا خوششون نمیاد از این پیشنهاد اونم در اون شرایط و اگرم قبول کنند دلشون میخواد پسره بگه نهههههه من نمیتونم طاقت بیارم حالا یه چیزی گفتم....
علاقه مندی ها (Bookmarks)