سلام دوستان
من احتیاج به همفکری دارم . امیدوارم راهنماییم کنید
من 8 ماه پیش با آقایی در سایت همسریابی آشنا شدم . البته لازمه بگم من حدود 10 سال پیش با یکی از همکلاسیهای دانشگاهم عقد کردم و بعد از 2.5 سال توافقی از هم جدا شدیم . این آقا هم حدود 3 سال پیش همسرش را بر اثر عارضه قلبی از دست داد . ما هردو سی و سه ساله هستیم و از ابتدا هم قصد مون ازدواج بود .مشکل من اینه که بر خلاف ابراز علاقه ای که ایشون به من میکنن اقدامی برا ی خواستگاری رسمی نمی کنن و علت را مسائل خانوادگی اعلام می کنن . خودشون میگن من تورا انتخاب کردم وتا آخر عمر پات وایسادم اما من با توجه به سنم بیشتر از این نمیتونم صبر کنم از طرفی خواستگار دیگری هم از طرف آشنا ها معرفی شدند که من به خاطر ایشون اجازه ندادم که اقدام رسمی صورت بگیره . من هیچ بدی از این آقا ندیدم و واقعا تا حالا که شناختمشون تا 70 درصد با ایده آل هام منطبق بوده .مرد با محبت و با شخصیتی از نظر شغل و موقعیت هم خوبه . اهل نماز و روزه است و... ازتون میخوام راهنماییم کنید چه کنم از آینده می ترسم و از اینکه این صبر من برای ایشان بی نتیجه باشه [/align][/font][/size][/color]








علاقه مندی ها (Bookmarks)