به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 14 تیر 92 [ 15:54]
    تاریخ عضویت
    1390-3-21
    نوشته ها
    124
    امتیاز
    1,577
    سطح
    22
    Points: 1,577, Level: 22
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    478

    تشکرشده 487 در 116 پست

    Rep Power
    28
    Array

    چرا کارهایی که دلم می خواد رو با کارهایی که دلم نمی خواد جایگزین می کنم؟!

    [align=justify]سلام

    تا حالا برات پیش اومده که دلت بخواد یک کاری رو انجام بدی، منطقت هم همون کار رو تایید کنه، شرایطش هم آماده باشه، اما در عمل اون کار رو با کار دیگه ای جایگزین کنی که نه تنها ازش لذت نمی بری و به نظرت عاقلانه هم نمیاد، بلکه بعضا باعث اعصاب خوردیت هم می شه؟!

    مثلا یه وقتی می بینی من دلم می خواد با دوستام برم باشگاه، از اینکار لذت زیادی می برم. دوستام هم منتظرم هستند. جسمم هم به ورزش نیاز داره. عقلم هم طبیعتا اینکارو تایید می کنه. در نتیجه تصمیم می گیرم که برم. اما نیم ساعت قبل از زمانیکه باید حاضر شم، می بینم داداشم داره یه فیلم مزخرف نگاه می کنه (البته مزخرف از نظر من!! از نظر خودش که هنری به حساب میاد!).

    خیلی مضحک و شرم آوره!! اما با وجود اینکه در اون فیلم هیچ لذتی برای من نیست، عقلم هم تایید نمی کنه که ببینمش (چون حداقلش اینه که بعدا هم می شه دیدش!) هیچ اجبار یا تشویقی هم به دیدنش نیست! اما در عمل انگار نیرویی منو به سمتش می کشه، و در نتیجه باشگاه رو از دست می دم!
    ماهیت این نیرو خیلی برام ناشناختست! دلم می خواد بشناسمش و بتونم از بین ببرمش.

    اومدم ازتون بپرسم:

    1. چی باعث می شه کارهایی که دلم می خواد رو با کارهایی که دلم نمی خواد جایگزین کنم؟
    2. چه رویه ای رو در پیش بگیرم که باعث بشه اینطور نباشم؟

    [/align]

  2. 2 کاربر از پست مفید آزرمیدخت تشکرکرده اند .

    آزرمیدخت (دوشنبه 02 مرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. راهنمایی جهت انتخاب یک دختر خانم از میان گزینه های معرفی شده
    توسط سینای تنها در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 27 بهمن 96, 13:48
  2. حس حقارت و بازیچه بودن از یه رابطه آشنایی
    توسط آی تک در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: جمعه 20 فروردین 95, 12:09
  3. آیا جدایی گزینه مناسبی است؟
    توسط sheydaee در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 مرداد 92, 20:57
  4. رهایی از گزینش؟؟؟؟
    توسط setareh در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 03 دی 90, 22:48
  5. چه خانمهایی را نباید به عنوان همسر خود برگزینیم؟
    توسط حنان در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 08 شهریور 89, 13:31

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.