من خیلی برام جالبه که یه مردی بگه من عاشق 2 تا زن هستم . واقعا برای یه زن چنین چیزی امکان نداره حداقل از نظر من که یه زنم. به نظر من مردی که میگه عاشق 2 نفرم به یکی داره دروغ میگه یا شایدم برای اقایون امکان داره !!!
تشکرشده 46 در 14 پست
من خیلی برام جالبه که یه مردی بگه من عاشق 2 تا زن هستم . واقعا برای یه زن چنین چیزی امکان نداره حداقل از نظر من که یه زنم. به نظر من مردی که میگه عاشق 2 نفرم به یکی داره دروغ میگه یا شایدم برای اقایون امکان داره !!!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)