با عرض سلام خسته نباشید
من یه دختر 28 ساله هستم تا الان ازدواج نکردم چون پوست باسن و کمرم تیره است البته مادر زادی هست به نظر شما خواستگار که برام میاد بهش بگم که این مشکلو دارم یا ازدواج کنم بدون توجه به این موضوع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با عرض سلام خسته نباشید
من یه دختر 28 ساله هستم تا الان ازدواج نکردم چون پوست باسن و کمرم تیره است البته مادر زادی هست به نظر شما خواستگار که برام میاد بهش بگم که این مشکلو دارم یا ازدواج کنم بدون توجه به این موضوع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)