با عرض سلام خسته نباشید
من یه دختر 28 ساله هستم تا الان ازدواج نکردم چون پوست باسن و کمرم تیره است البته مادر زادی هست به نظر شما خواستگار که برام میاد بهش بگم که این مشکلو دارم یا ازدواج کنم بدون توجه به این موضوع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟