به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 77

Threaded View

  1. #15
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 تیر 92 [ 23:18]
    تاریخ عضویت
    1389-11-07
    نوشته ها
    229
    امتیاز
    2,964
    سطح
    33
    Points: 2,964, Level: 33
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,263

    تشکرشده 1,270 در 233 پست

    Rep Power
    38
    Array

    RE: اشتباهش رو بخشیدم ولی رفته و برنمی گرده

    نه جناب، اشتباه کردید، اینجا برای صرف تخلیه روحی نمیام، راه های دیگه ایی هم هست، کلا به دنیای مجازی برای آروم کردن خودم اعتقادی ندارم، آدم برای تخلیه روحی به آدمی پناه میبره که ببینتش و بشناستش و ازش انرژی بگیره.
    اینجا اومدم برای پیدا کردن راه حل مشکل،
    راه های قانونی به همین راحتی هم که میفرمایید نیست. بچه الان از حضانت گذشته و اگر نخواد منو ببینه هیچ کس هیچ کاری نمی تونه بکنه مگر اینکه مامور بره تو خونه و با زور بیارتش بیرون.( حکمش هم الان دستمه)
    من هرگز این کار رو نمی کنم.هرگز.بله سر این حرفم هستم، اون بچه نباید تا این حد ضربه بخوره.
    این مشکل و نقص در قوانین ماست که مرد مجبور به پرداخت مهریه است حتی اگر زن تمکین نکنه.
    هیچ قانونی نیست که زن رو مجبور به تمکین کنه اما مرد در صورت عدم پرداخت مهریه محکوم به زندانه،
    نمی دونم تا چه حد به قوانین آشنا هستید، اما قوانین ما یکطرفه است.
    تنها سلاح مرد طلاقه، من میتونم تا ابد زنم رو طلاق ندم و اون هم حق ازدواج نخواهد داشت، در حالیکه من با این شرایط میتونم ازدواج مجدد کنم.
    این تنها راهکار قانونیه منه.بقیه راه ها غیر قانونی و غیر انسانیه.
    اینکه می فرمایید با پدر مادرش صحبت کن، صحبت کردم، ، با پدرش با مادرش با خالش با خواهرش،
    شما ظاهرا متوجه درخواست من نیستید، من به دنبال راهی نیستم که این خانم برگرده، من به دنبال این هستم که آیا اصلا به صلاح هست هر کاری کنم برگرده؟نمیدونم این مشکل رو باید چطوری مطرح کنم،
    خانم های محترم آقایون عزیز، توجه بفرمایید، من به دنبال این نیستم این خانم حتما برگرده، من به دنبال این هستم با توجه به شرایط آیا ایشون رو طلاق بدم یا ازدواج مجدد کنم؟یا صبر کنم تا شاید برگرده؟من راهایی رو که بخوام محترمانه و آبرومندانه برش گردونم رفتم، این موضوع تموم شده است.اگر واسه این سوال جوابی نیست والسلام

    خانمها لابد میتونن همدیگرو خوب درک کنن، زنی که زندگیشو ول کرده و رفته اونم بعد از اینکه ارتباطش فاش شده، و همه حق و حقوقش رو هم گذاشته اجرا اصلا باید منتظرش موند یا اینکه منم برم دنبال زندگی خودم؟
    لطفا دوستان هم نفرمایند که برای برگشتش چه کنم، من هیچ قدمی برای برگشتش انجام نمیدم، مگر اینکه خودش بخواد برگرده.



  2. کاربر روبرو از پست مفید arash1348 تشکرکرده است .

    arash1348 (پنجشنبه 22 تیر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.