ایا میشه از خدا هم شکایت کرد ا گر میشه به کی شکایت ببریم مثلا اینکه چرا منو جزو ادمای مرفحقرار نداده یا ادمای بی غم لطفا نظر بدید![]()
تشکرشده 166 در 85 پست
ایا میشه از خدا هم شکایت کرد ا گر میشه به کی شکایت ببریم مثلا اینکه چرا منو جزو ادمای مرفحقرار نداده یا ادمای بی غم لطفا نظر بدید![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)