بالهاي صداقت عزيز...
حالا كه ديدم در جريان اين تاپيك هستي،كاش نظرتو ميگفتي.
ميدونم بايد در زاويه ي ديدم تغيير ايجاد كنم،دارم تلاشمم ميكنم،اگه از نظر شما دوست عزيزم هم آگاه ميشدم خوشحالتر ميشدم![]()
تشکرشده 2,844 در 585 پست
بالهاي صداقت عزيز...
حالا كه ديدم در جريان اين تاپيك هستي،كاش نظرتو ميگفتي.
ميدونم بايد در زاويه ي ديدم تغيير ايجاد كنم،دارم تلاشمم ميكنم،اگه از نظر شما دوست عزيزم هم آگاه ميشدم خوشحالتر ميشدم![]()
یک زن امیدوار (سه شنبه 20 تیر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)