به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 21 تیر 99 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,339
    امتیاز
    22,823
    سطح
    93
    Points: 22,823, Level: 93
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 527
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger First ClassOverdrive
    تشکرها
    3,264

    تشکرشده 3,442 در 1,036 پست

    Rep Power
    151
    Array

    Lightbulb آیا کمک مالیه من به همسرم با توجه به شرایطم کار درستیه؟

    سلام
    خدا می دونه که چقدر من به این سایت مدیون هستم
    مشکلاتی که تو زندگیم لاینحل و حل نشده می دونستم با کمک دوستان خوبم به خصوص بهار شادی عزیز و آقای همدردی و خانم ani و مدیر همدردی عزیز و بهار 66 و خیلی های دیگه که اسمشون تو خاطرم نیست تا حدودی تونستم مدیریت کنم و ازتون خیلی خیلی ممنون.......
    الان تقریبا دارم روی تک تک مشکلات این 5 سال زندگیم متمرکز میشم و تا به امید خدا حلش کنم
    راستش همسرم از ابتدای زندگیمون در مورد شغل خیلی بد شانس بوده و هست و همیشه چند برابر دیگران کار می کنه ولی بی نتیجه .........
    از اول زندگیمون احساس می کنم همسرم یه وابستگی از نظر مالی به من پیدا کرده و این منو نگران می کنه (البته از روی اجبار چون واقعا نمی شه که تنهایی بخواد.....)
    چون می خوام از سال بعد به امید خدا نرم سر کار و بچه دار بشیم ولی با این اوصاف احساس می کنم آقای همسر نمی تونه از پس مخارج زندگیمون به تنهایی بر بیاد و اینکه من نرم سر کار یه جورایی غیر ممکن میشه
    اون هیچ وقت از من پولی نخواسته و همیشه خودم باهاش همکاری کردم
    و در ضمن اگه دستش باشه بهم پول می ده...
    گاهی به خودم می گم هیچ کمک مالی بهش نکنم ولی واقعا نمی شه
    من همسرمو دوست دارم و وقتی می بینم حسابم پره و اون داره از کسی پول قرض می گیره قلبم آتیش می گیره
    از طرفی هم میبینم ساپورت مالیه من در طولانی مدت به نفع هیچ کدوممون نیست ،چون من به هر حال در آینده نزدیک نمی خوام سر کار برم و اون ضربه می خوره از این جهت

    مثلا دیروز 3 میلیون تومان وام گرفتم و بهش دادم ولی نمی دونم قسطاشو خودم گردن بگیرم و یا به خودش بسپارم
    اگرم به خودش بسپارم خیلی بهش فشار وارد میشه........
    و این یه نمونه اش بود و از این نمونه ها خیلی تو زندگیمون بوده
    همیشه گفته بر می گردونم ولی خوب نشده و نتونسته.........
    میشه بگید چه طوری این مسئله رو حل کنم؟
    و اصلا کمک های من تو این 5 سال درست بوده و خواهد بود؟
    [align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
    بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]

  2. 8 کاربر از پست مفید eghlima تشکرکرده اند .

    eghlima (چهارشنبه 14 تیر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با وجود بچه 10 ماهه طلاق راه درستیه؟فوری
    توسط d.ak در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 30 دی 96, 22:15
  2. در شرف جدا شدن هستیم
    توسط mahan31 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 تیر 90, 19:55
  3. روان‌شناسان معمولاً از نخستین جلسه به بیمارانشان توضیح می‌دهند
    توسط ani در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 دی 88, 20:51
  4. تا چه سنی مسئول کار بچه ها هستیم؟!
    توسط ani در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 09 دی 88, 20:02
  5. +هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم(تورو خدا)
    توسط hamidgole در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 آبان 87, 13:10

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.