به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 29

Threaded View

  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 23 تیر 91 [ 20:02]
    تاریخ عضویت
    1391-4-04
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    584
    سطح
    11
    Points: 584, Level: 11
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    52

    تشکرشده 53 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا بعد از طلاق شديدا پرخور شده ام ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط yalda7
    اقا حميد مرسي كه اومدي, من قدم 163 است و وزنم قبلا 50 بود والان 68 شده و سير صعودي هم داره

    كم كاري تيروييدم زياد نيست و دارم قرص مصرف ميكنم و هميشه هم بوده .البته فكر ميكردم درمان شدم اما ازمايش دادم ديدم هنوز هست

    اما هميشه بوده و با اينحال لاغر بودم

    ورزش قبلا شنا و اسكيت و پياده روي ميكردم الان هيچي

    راستش هم از تمرين با دستگاه ميترسم چون ديدي كه دارم (ببخشيد اگه اشتباهه درستش كنين) اينه كه وقتي اينجور ورزشو رها كني بدتر ميشه و ورزش عضله سازه

    اينم بگم بدن من اصلا و اصلا عضلاني نيست

    خدايي موندم اين كشتي گيرا چجوري اينقدر راحت وزن كم ميكنن يا مثلا اين وحيد شمسايي فوتباليست

    يكي به منم اراده بده

    اون وقتا كه ميرفتم(50 كيلو بودم) ايروبيك مربيم خيلي اصرار داشت ادامه بدم و ميگفت فرم بدنت واسه اين ورزش خيلي خوبه اما مشكل اينجاست من زود نفس كم ميارم(خيلي خيلي زود)

    اينم فهميدم كه غذاهايي مثل نون و كلا كربوهيدرات حتا كمش به سرعت وزنمو زياد ميكنه

    (راستش الان خنده ام كرفت و يادم افتاد هر ورزشي رفتم همه بهم همينو گفتن , شنا هم كه ميرفتم بهم ميگفتن, فكر كنم كلا بحث ماديش مهم بوده نه بدن من!!!)

    اينم بگم قبلا به سرعت وزن كم ميكردم و به سرعت زياد, كلا اكثرا اينجوري بودم اما الان به سرعت زيادش هنوز هست به سرعت كمش ديگه نيست

    خب یلدا خانوم شما هم مثل "اعتماد" راه سختی رو در پیش ندارین
    همچین گفتی اضافه وزن دارم گفتم لابد 90 کیلو هستی
    وزن ایده آل شما باید 55_57 باشه
    خب فکر نکنم کار سختی باشه کم کردن 9_10 کیلو )زمان می بره ولی شدنیه
    یه نکته هم اینه که سعی نکن یک دفعه وزنت رو کاهش بدی چون اگه یهو کاهش بدی پوست بدنت ترک می خوره (مثلا داخل ران ها یا زیربغل یا پشت سرشونه یا حتی بازو ها)
    شما وقتی به آرومی وزن رو کم می کنین پوست بدن هم خودش رو آروم آروم جمع می کنه و این باعث می شه ترک نخوره این مسئله درباره افزایش وزن هم صدق می کنه وزن هم اگه یهو بالا بره (مثلا در عرض دو ماه 10 کیلو) پوست ترک می خوره

    خب شما که الان ورزش نمی کنی بایدم اضافه وزن بگیری (با توجه به کم کاری تیروئیدت)

    خب راستش دیدتون نسبت به وزنه زدن و کار با دستگاه و دمبل و هالتر اشتباهه ،اولا که شما خانم هستی و واسه عضله سازی باید سطح هورمون تستوسترون خونت مثل آقایون بالا باشه ،تستوسترون بدن خانم ها بسیار نا چیزه ،پس نتیجه این می شه که افزایش حجم عضلانی واسه خانوما ممکن نیست ،یعنی بدن شما به راحتی نمی تونه عضله سازی کنه مثل یه جنس مذکر
    پس جای نگرانی نداره
    یه چیزی یادم رفت اگه رفتین باشگاه وزنه بزنین حتما به مربی بگین واسه کاهش وزن برنامه می خوام چون سیستم تمرین کاهش وزن تفاوت داره با افزایش وزن
    توی سیستم افزایش وزن تعداد تکرار ها بین 8 تا 12 هست ولی توی سیستم کاهش وزن تعداد تکرار ها بین 20_30 هست
    بازم می گم جای نگرانی نداره چون شما خانوم هستی عضله سازی به وسعت آقایون نمی تونین بکنین
    این زن های بدنساز رو هم که تو ماهواره و یا اینترنت می بینی بدنشون عضلانی و حجیم هست ،اینا با استفاده از داروهای هورمون های آنابولیک اینجور شدن ،چون حرفه ای هستن و شغلشون اینه و پول خوبی هم بهشون می دن عوارض این دارو ها رو ترجیح دادن به سلامتیشون

    خب وحید شمسائی هم با تمرین هوازی وزنش رو کم کرد دیگه ،واسه چربی سوزی راه دیگه ای جز تمرین هوازی نیست در ضمن شمسائی هزار جور مکمل چربی سوز مصرف کرده که اون همه وزن کم کرده

    ورزش ایروبیک که می رفتین خیلی خوب بود که چرا ادامه ندادین ؟
    مشکل نفس هم با دویدن درست می شه
    اینو بدونین یه فوتبالیست اگه دو ماه دویدن رو کنار بذاره دیگه حتی نمی تونه 1 نیمه هم بازی کنه و باید 5_6 ماه دوباره وقت بذاره واسه نفسش
    بهترین راه درمان کم آوردن نفس دویدن هست

  2. کاربر روبرو از پست مفید hamid_reza_66 تشکرکرده است .

    hamid_reza_66 (دوشنبه 12 تیر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:01 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.