اصلا با این حرف موافق نیستم. شاید در مورد شما صحبت داشته باشه اما این واژه به مرور زمان یه جوری بین طرفین فاصله ایجاد میکنه. یه جور غریبه شدن. نمیدونم حس من و اطرافیانم که اینطوریه.نوشته اصلی توسط single
تشکرشده 61 در 29 پست
اصلا با این حرف موافق نیستم. شاید در مورد شما صحبت داشته باشه اما این واژه به مرور زمان یه جوری بین طرفین فاصله ایجاد میکنه. یه جور غریبه شدن. نمیدونم حس من و اطرافیانم که اینطوریه.نوشته اصلی توسط single
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)