زدی تو ذوق کودک درونم اشک بچه رو درآوردی!نوشته اصلی توسط بچه مثبت
حالا دست کودکمو گرفتم آوردم با والدت حسابی دعوا کنم. البته والدت رو خوب نمیشناسم میترسم مستبد و زورگو باشه، بهتره با همون بالغ محترم با دیالوگ حلش کنیم:
ببین بچه مثبت گرامی! عرضم به حضور انورتون که شما شیرازی نیستی وگرنه اگر بودی یکعدد مدال شهروند افتخاری شیراز بر گردن بی دل مینداختی بابت این لهجه اورجینال شیرازی! بله!
دنیای جالبه نه؟
من دیشب تا صبح کابوس سالاد ماکارونی ماست مالی شده دیدم، اونوقت گلنوش از ذوقش اینهمه برای این سالادت سینه چاک کرد! چقدر ما آدمها سلائقمون متفاوته![]()







بیچاره شیرازی ها! با این تقلید لهجه تون!
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)