به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 75

Threaded View

  1. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 تیر 92 [ 11:29]
    تاریخ عضویت
    1390-7-28
    نوشته ها
    195
    امتیاز
    2,449
    سطح
    29
    Points: 2,449, Level: 29
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    370

    تشکرشده 371 در 137 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: درگیری با شوهرم به دلیل مشکلات ج ن س ی ایشون


    سلام خانمی

    همسر منم شباهتهای زیادی به همسر شما داره از این نظر که بحثو شروع میکنه و کاملا منو خلع صلاح میکنه و من همیشه کم میارم که از خودم دفاع کنم منم مثل شما تو زندگی هیچ وقت با کسی بحث نکردم و دفاع کردن از خودمو بحث کردنو بلد نیستم یا به قول این تالار اداب گفتگو رو بلد نیستم

    ولی میخوام بگم عزیزم من مشکلاتم الان تا حدود زیادی حل شده

    لینکی که دوستان برات گذاشتند مطالعه کن ازش پرینت بگیر موقع تنهاییت با ارامش چندین بار بخونش خیلی تاثیر داره من یه چیز دیگه هم تو زندگیم از همسرم یاد گرفتم

    اینکه مدل دفاع کردن از خودش همون جوابهایی که در کمال احترام به من میده و از خودش دفاع میکنه و در واقع جای هیچ بحثی برام نمیزاره منم همون شیوه رو یاد گرفتم

    همیشه سوالی ازش میپرسم که راضی به انجامش نیست خیلی محترمانه "نه" میگه ولی همیشه یه پرانتز باز واسه خودش میزاره که اگه خواست یه جایی از خودش دفاع کنه بتونه حالا منم همین شیوه رو یاد گرفتم خیلی هم جواب داده و موفق شدم

    اصلا توهین نمیکنم عصبانی نمیشم صدامو بالا نمیبرم ولی نمیزارم حقی هم ازم ضایع بشه

    خودشم فهمیده دارم از شیوه خودش استفاده میکنم گاهی لبخند میزنه و تحسینم میکنه

    البته همه اینها مستلزم اینه که اداب گفتگو رو بدونی که من فکر میکنم همسرم تا حدود زیادی اینهارو میدونست منتها نه با ظرافتهای یه زن

    حالا شما هم سعی کن از شیوه خودش ولی با استفاده از اداب گفتگو و در نهایت ظرافت و خانمی در حد یه خانم باهاش صحبت کن امیدوارم نتیجه بگیری


    البته یه چیزیو بگم که اون کاری که میکنه "در مورد دیدن فیلمها" این خیلی غیر اخلاقیه و نمیشه باهاش راحت کنار اومد
    سعی کن بتونی از دریچه صمیمیت و دوستی باهاش کنار بیای و ریشه و علت این کارشو بفهمی که حتما کمک بزرگی بهت میکنه در حل مشکلاتت

  2. 3 کاربر از پست مفید taranee تشکرکرده اند .

    taranee (پنجشنبه 08 تیر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.