سلام به همگی دوستان


من با خانومی به مدت 3 4 سالی هست آشنا هستم،الان مدتیه یه سری مشکل برامون پیش اومده.
می خواستم بدونم نظرتون راجبه مشاور چیه،به نظرتون موثر واقع میشه،چطور میشه یه مشاور خوب پیدا کرد؟از راهنماییتون ممنونم.