به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 08:06]
    تاریخ عضویت
    1391-1-08
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    923
    سطح
    16
    Points: 923, Level: 16
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    84

    تشکرشده 84 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    بی دقتی زیاد و ناراحتی زیادی از نتایج امتحان!

    سلام.
    من 24 سالمه و دانشجوی ارشدم.

    مشکلی که میخواستم مطرح کنم شاید به نظر خیلیا مسخره بیاد! اما واسه من مهمه واقعا.

    اینکه که سر امتحانا خیلی بی دقتی می کنم. توی همه امتحانا غلطای ناشی از بی دقتی دارم.

    مثلا ناشی از غلط خوندن سوالا یا تند خوندن اونا و برداشت اشتباه، اشکالات ناشی از تندتند حل کردن!
    خیلی وقتا یه چیزی مینویسم و میام بیرون از امتحان و وقتی میخوام راجع به اون سوال با دوستم حرف بزنم تا میخوام بگم اینجوری حل کردم هنوز شروع نکرده خودم میفهمم که نباید اینجوری حل میشد!
    اصلا معلوم نیست سر امتحان حواسم کجاست.
    بعضی وقتا واسه دوستام قبل از امتحان یه چیزی رو توضیح میدم بعد سر امتحان با بی دقتی خودم توش اشتباه می کنم ولی اونا نمرشو میگیرن!

    بعد از امتحان هم از غلطایی که ناشی از بی دقتی بوده خیییییییییییلی ناراحت میشم.
    از اونایی که بلد نبودم زیاد ناراحت نمیشم.
    ولی از اونایی که بیخودی دارم نمرشو از دست میدم خیییییییلی زیاااااد.
    در واقع مشکل دومی که میخوام بگم همینه که خیلی به خاطر نمره هام غصه میخورم.
    مثل همین دیروز!!
    اینکه اندازه تلاشم نتیجه نگیرم باعث میشه سرخورده بشم و ناراحت.


    تا مدت های زیادی هم وقتی یادم میاد واقعا ناراحت میشم.
    نمیدونم چطور باید حساسیتمو کم کنم؟
    وقتی اینجور چیزا پیش میاد چطوری خودمو قانع کنم که غصه نخورم.

  2. 3 کاربر از پست مفید میثاق تشکرکرده اند .

    میثاق (دوشنبه 29 خرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 30 فروردین 92, 11:55
  2. میخوام جدا بشم....وقتی زیادی ام
    توسط baran-tanha در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: دوشنبه 11 مهر 90, 09:18
  3. سفر زیارتی-سیاحتی و همیشگی آخرت
    توسط m.mouod در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 دی 88, 11:37
  4. جملاتی زیبا از نیچه
    توسط homa_59_25 در انجمن سخنان نغز و جملات قصار بزرگان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 بهمن 87, 13:44

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.