سلام به دوستان -
من الان 23 سالمه و از دختری خوشم اومده که یک سال از خودم کوچیکتره -
تقریبا میشناسمش ولی نه در اون حد -
به همین خاطر رفتم به خواهرش گفتم که اره من از خواهرت خوشم اومده و ...و قصد ازدواج دارم ---
فقط واسه همین بش گفتم که اگه موردی نداره یه مدتی رو با خواهرت باشم واسه اشنایی بیشتر با اخلاقیات و روحیاتش
جالب ابنکه دختره هم به خواهرش گفته اتفاقا باید یه مدت با این اقا باشه تا بتونه در موردش تصمیم بگیره

بعدش یه چنتایی سوال دارم ؟
اول اینکه این راهی رو که تا الان رفتم درست بوده یا نه ؟
دوم اینکه معمولا تو همچین جلسه هایی که برای اشنایی بیشتر واسه ازدواج هست چیا بین پسر و دختر رد و بدل میشه (مخصوصا جلسه اول ) ؟ یعنی میخوام بدونم من چیا بش بگم( یا بطور دقیق تر تو این جلسات دختر ها دوست دارن چیا ازشون پرسیده بشه ؟؟) ؟ اخه رابطه واسه دوستی نیست که هر چی گفتی گفتی اشکالی نداره