سلام ماه چهره خانم،
به خاطر اتفاقاتی که افتاده واقعاً متاسفم.
حقیقتش کمک کردن به شما در این تالار مجازی بسیار سخت است. بیشتر با شما همدلی می کنیم.
فکر می کنم بهار شادی پیشنهاد مناسبی داده و بهتر است به جایی مراجعه کنید که از شما حمایت کنند و شما رو در این روزهای سخت یاری کنند.
این تاپیک خیلی طولانی شده و مشکل شما هم در این تاپیک و تاپیک قبلی پراکنده نوشته شده و تنها دوستانی که هر دو تاپیک رو کاملاً خوانده اند می توانند به شما کمک کنند.
موفق باشید.









علاقه مندی ها (Bookmarks)