سلام
بازم من اومدم با مشکلاتم
چرا دوستام ازم فاصله گرفتن
چرا با اینکه بیشتر از همه دل میسوزونم ولی همه حرفاشونو ازم قایم می کنن؟
چرا از من فاصله میگیرن؟
دوستای قدیمی رو شاید چند ماهی یک بار ببینم
ولی مشکلم این نیست با اینکه همه منو به عنوان یک انسان سالم قبول دارن و درستکار
ولی نمی دونم چرا ازم فاصله میگیرن
انگار یک چیزی در من هست مثل بیماری واگیر دار............................................ ...








علاقه مندی ها (Bookmarks)