با سلام خدمت دوستان خوبم
یه سوال برام پیش اومده که "هدف از ازدواج چيست؟"
اینکه میگن آقا و خانم هدفت از ازدواج با فلانی چیه؟؟؟ چی باید جواب بدیم؟ !!!
فقط براي فرار از تنهايي، امرار معاش و يا نياز جنسي و همدم و...
؟؟؟
تشکرشده 0 در 0 پست
با سلام خدمت دوستان خوبم
یه سوال برام پیش اومده که "هدف از ازدواج چيست؟"
اینکه میگن آقا و خانم هدفت از ازدواج با فلانی چیه؟؟؟ چی باید جواب بدیم؟ !!!
فقط براي فرار از تنهايي، امرار معاش و يا نياز جنسي و همدم و...
؟؟؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)