با سلام خدمت دوستان خوبم
یه سوال برام پیش اومده که "هدف از ازدواج چيست؟"
اینکه میگن آقا و خانم هدفت از ازدواج با فلانی چیه؟؟؟ چی باید جواب بدیم؟ !!!
فقط براي فرار از تنهايي، امرار معاش و يا نياز جنسي و همدم و...
؟؟؟