به به سلام سرافراز بانو
چطوری خانوم خانوما؟
ببینم شما به پیام خصوصی هات جواب نمیدی یا دیر جواب میدی من ناراحت میشم؟ :)
درحالیکه می بینم یک هفتس اومدی همدردی و جواب منو ندادی...خوب اینو من مثال زدم چون من اصلا نه ناراحت
میشم و نه بهم بر میخوره چون میدونم که حتما سرافراز وقت نکرده جواب بده...همین!
خوب اما مشکل تو اینه که چون"توقع" داری و این توقع در برخورد با جنس مخالف بیشتره اگر برآورده نشه جوری که
تو میخوای بهت برمیخوره!
نگاه مردها به اس ام اس با نگاه زن ها فرق داره! مردها اس ام اس رو یک وسیله تفریحی و غیر مهم
میدونن و ضروری نمیدوننش و بیشتر براشون ارتباط حضوری و تلفنی مهمه و بالعکس خانومها طرفدار محبت عملی
هستن ولی خانومها طرفدار شنیدار و کلام و احساس هستن و اس ام اس رو جدی میگیرن! کافیه از نگاه آقایون
به قضیه نگاه کنی تا دیگه نه ناراحت بشی و نه بهت بر بخوره :)
(چه همزاد پنداری ای با نگاه آقایون به مسائل کردم :) )









علاقه مندی ها (Bookmarks)