سلام
11 ساله که ازدواج کردم اما از لحاظ کلامی نمی تونم به شوهرم محبت کنم شاید یه دلیلش اینه که روزهای بدی را گذرانده ایم و همیشه تو قهر و بحث بودیم و البته هنوز هستیم و انگار زندگی مشترک نمی خواد روی خوش به من نشون بده و تو این مدت نشده که به این مساله فکر کنم اما الان می خوام یاد بگیرم که دقیقا با چه کلماتی ابراز علاقه کنم برام مثال بزنید که من راحت بتونم تو زندگی عملی کنم