خدايا
دلگير دلگيرم
از غصه ميميرم
مرا مگذار ومگذر
خدا جون يه امشب, يه امشبو فقط ازون بالا بيا پايين و بشين كنارم و بزار يه دل سير تو بغلت گريه كنم و خوابم ببره
اخه فقط دل بزرگ تورو دارم
خوش به حالت كه تنهايي دلت نميگيره
تشکرشده 1,083 در 257 پست
خدايا
دلگير دلگيرم
از غصه ميميرم
مرا مگذار ومگذر
خدا جون يه امشب, يه امشبو فقط ازون بالا بيا پايين و بشين كنارم و بزار يه دل سير تو بغلت گريه كنم و خوابم ببره
اخه فقط دل بزرگ تورو دارم
خوش به حالت كه تنهايي دلت نميگيره
naghashi (دوشنبه 19 تیر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)