سلام دوستان.این تاپیک در ادامه تاپیک قبلیه.راستش خواستم توی انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر تاپیک ایجاد کنم دلم نیومد.چون اونقدر همسر و زندگیمو دوست دارم و حرمت داره که نمی تونم به این مشکل بگم اختلاف
لینک تاپیک قبلی:
http://www.hamdardi.net/thread-21778-post-209361.html#pid209361
برای دوستانی که در جریان نیستن:همسرم به دیدن عکس ها و فیلمهای مستهجن عادت کرده.
خودشم دوست داره ترک کنه ولی باز وسوسه می شه.من هر دفعه یک عکس العمل نشون دادم
حالا کدومش درسته خدا می دونه.اینم بگم که مطمئنم همسرم با تمام وجود دوسم داره.و من تمام تلاشمو می کنم تا راضی باشه وکم نمی ذارم تو مسائل جنسی و خودشم گفته که مشکل از من نیست بلکه از خودشه
همسرم به هیچ عنوان حاضر نیست راجع به این موضوع صحبت کنیم.می دونم هر کی باشه خجالت می کشه و سخته ولی فکر نمی کنید نباید فرار کنیم ازین مشکل؟
باور کنید سخته که یه زن راحت ازین مسئله عبور کنه بدون اینکه دلش نشکنه از این رفتار همسرش.
بهار جان تو می گه من نباید به روش می یوردم ولی فکر نمی کنی اونوقت به کارش ادامه می داد بدون اینکه به فکر درمان باشه.شاید بگی الانم فرقی نکرده ولی حداقل الان داره به درمان فکر می کنه و غرق نشده البته امیدوارم
به خدا خود من احتیاج به درمان دارم.چه طور می تونم به یکی دیگه کمک کنم منم انسانم با یه ظرفیت محدود.
اینکه می گی تنهاش نذارم :تنهائیهاش برای زمانیه که من خونه مادرمم یا خونه مادرش.
چه بهونه ای بیارم که وقتی ناهار میرم خونه مامانم دیگه واسه شام نمونم؟؟؟؟؟؟؟







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)