درسته عزیزم ، اسم من انگلیشه اسم شما فینگلیش

درسته همسر شما 29 سال اینجور بزرگ شده و تغییر شخصیت واقعا سخته. اما اصلاح زندگی شما منوط به تغییرات هردوی شماست

زمانی که همسرتون پیش قدم شد برای صحبت برای اینکه حس نکنه برچسب بیماری بهش خورده و وارد فاز دفاعی نشه اگر به شما گفت" مشکل از شماست و خودت باید درمان بشی"
بگو: برای درمان من شما به عنوان همسر باید کنارم باشی. تو جلسات درمانی باید هردوباشیم
شاید به این شکل غرورش کمی ارضا بشه و کم کم تو جلسات درمانی حاضر بشه و نفر سوم اشتباهاتش رو بهش بگه.

دوست عزیز چیزی که مسلمه الان همسر شما اگر مستقیم بهش بگید تو مشکل داری برو درمان شو اصلا نمیپذیره.

با ترفند باید راضی بشه.

ضمنا اشتباهی که داشتید از برخورد فیزیکی همسرتون پیش مادرشوهر شکایت کردید....اخه دختر خوب ایشون مادرشه با حداقل شناختی که خودت هم داری باید بدونی طرف پسرش رو میگیره. ضمنا حریم زندگیتون هم از بین میره.

تو این مدت کمی تمرکزتون رو روی خودتون بگذارید.

جلسات مشاوره میرید الان خودتون ؟؟؟